Műköröm vagy natúr
2021. január 23. írta: Sára_Juhász

Műköröm vagy natúr

Nem leszek beauty blogger, de lesz néhány ilyen témájú cikkem is. Ennek a mainak az apropóját az adta, hogy újra elmentem megcsináltatni a körmeimet.

20181120_092201.jpg

Műkörmöm legelőször az általános iskolai ballagásomon volt, 15 évesen. (Óvodában évvesztes voltam.) Nagyon tetszett és a minta is megvolt hozzá. Akkor még az RTL Klub közvetítette a Forma 1-es futamokat és a Fókuszban volt egy riport az Abu Dhabi Nagydíjon kint levő magyar pályabírókról. Az egyik lány mutatta kockás zászló tematikájú francia körmeit. Ott beleszerettem és eldöntöttem egyszer nekem is kell ilyen. Ballagásra meg is adatott ez a lehetőség, megkaptam az engedélyt anyától. Hatalmas boldogság volt! És persze nagyon menő is. Az már egy másik dolog, hogy körmöstől hazajőve itthon egyedül nem tudtam kigombolni a nadrágomat. Beletellett pár napba, míg megszoktam. De azt gondolom 15 évesen ez így is volt normális. Nagyon élveztem, még a Hungaroringen is voltam a kockás körmeimmel. Majd mikor már lenőtt, kb. egy hónap után visszamentem a körmöshöz és szépen eltávolította.
20210123_161208.jpg
Sokáig szerettem volna újra műkörmöt. Nem a több centis karmokra kell gondolni, olyan sosem volt és nem is lesz. Na, de akkor miért műköröm? Egyrészt mert úgy sokkal ápoltabbak a körmeim és a kezeim. Habár szerencsés vagyok, vékonyak az ujjaim és a körmeim is szép hosszúak - mikor megszülettem azt mondták, hogy zongorista ujjaim vannak. De nem olyan erősek a körmeim. Így a zselé erősíti, hogy ne szakadjanak be, emellett mindig csinosak.

A 20. szülinapom előtt újra elmentem megcsináltatni a körmeimet (ekkor már nem volt gond megszokni). És ezt a szokásomat havonta megtartottam egészen tavaly áprilisig, ugye nem kell magyaráznom mi volt az oka, hogy abba maradt. Négy év alatt számos csodás mintájú és tematikájú körmöm volt. Az egyiket még az egyik hazai zenekar énekese is lefotózta. Hogy ki és miért volt számára különleges az az én titkom marad, de meg akartam említeni.
20170209_111846.jpgSzóval márciusban voltam utoljára körmösnél, egy hónap után el kezdtem reszelgetni. A hosszát is és felülről is óvatosan. Szépen fokozatosan. Közben már én festegettem, amit bevallom nagyon élveztem. Aztán egy idő után leváltak a kis zselé maradványok. Újra láttam a saját természetes, natúr körmeimet is, ami sok év után nekem újdonságnak számított. Az első pár hónapban még nagyon puhák voltak a körmeim, aztán ahogy nőttek le, visszaerősödöttek. Jó volt csinosítgatni, pepecselni vele, hetente. Aztán eléggé ráuntam. Mert a körmeim alapból sem olyan erősek, így hamar beszakadnak, ha hosszúra növesztem. Így vagy folyton reszelgettem vagy beszakadtak. Arról már nem is beszélve milyen idegesítő, mikor egy-egy körmödről picit lepattan a lakk. Amit egyelőre csak te látsz, de hamarosan még jobban lepattog. (Amit nem várok meg, hiszen annál gázabb a világon nincs, mikor valaki megvárja míg lekopik magától vagy csak addig érdekli, amíg kifesti.) Így macerássá vált, hogy szinte két-három naponta kell vele foglalkoznom, korrigálgatnom.
Plusz tudom nagyon undi szokás, de egyre többször nyúltam, hogy lerágjak egyet-egyet. Kiskoromban sokáig rágtam a körmeimet, hála az égnek ez nem látszik meg rajtuk. No, már több eszem van annál mint sem, hogy tövig rágjam, de ha nagyon ideges, feszült vagyok csak előjön a régi berögzülés. Ha kifestettem akkor nem, nem vagyok barbár sem. De, ha csak natúr, akkor megesett most is.

Így ezen a héten visszatértem a körmösömhöz és újra szép, ápolt kezekkel büszkélkedhetek. A bőröm szempontjából is jó, ha körmösnél járok. Sokkal többször szakad be a bőröm is, ha én ápolgatom. Pedig nekem nagyon hamar kiszárad, repedezik be a kezem és kenem, amennyit tudom. Főleg hidegben és a fertőtlenítő használata mellett. Lassan támogathatna valami kézkrém gyártó cég. :D
starlight-nails.jpgÖsszegezve szerintem a képek magukért beszélnek. Szép, igényes, ápolt így a körmöm. Ami azon kívül, hogy másoknak is szebb látvány, nekem is nagyon jó érzés, ránézni is.

Ez nem kampány a műköröm mellett, csak el akartam mondani a tapasztalataimat, különösen így a "karanténköröm" után. Nekem ez vált be, nem biztos, hogy örökre így lesz, de most ez a tuti. Francia, babyboomer a top befutó egy kis diszkrét mintával a gyűrűsön.
Ezek olyan dolgok, amik hozzá tudnak járulni egy nő magabiztosságához, önbizalmához. Nem ettől leszünk legyőzhetetlenek, de javít adott esetben az énképünkön. És sok kicsi apróság, sokra megy.

Ha további tartalmakra vagy kíváncsi, kövesd az oldalt Facebook-on is! Köszönöm! 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://starlight-sara.blog.hu/api/trackback/id/tr4616400672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása