Kedvenc 16 pillanatom 2020-ból
2020. december 27. írta: Sára_Juhász

Kedvenc 16 pillanatom 2020-ból

Az elmúlt két évben nem az instagramos best nine-ra hagyatkoztam, hanem én állítottam össze a számomra legfontosabb 16 képet egy montázzsá.

Forrás: instagram/insta_highlight_icons

Ez ebben az évben sincs másképp. Azért látszik, hogy 2020 más volt, mint a többi. A képek nagy része az év első feléből származik és nem egy az első pár hónapból. Ez is jól tükrözi a történéseket. (A képek nem időrendben vannak.)

Az évet rögtön a Budapesti Cirkuszfesztivállal kezdtem. Nem úgy alakultak a dolgok, ahogyan azt elterveztem, de még így is nagyon élveztem. Kicsikét a részese lehettem. Plusz többször voltam idén is ciriben barátokkal.

Aztán február elején végre bedaueroltattam a hajam, ami szuper döntés volt. Nem is értem mit agyaltam ezen annyit.

Majd jött a szülinapom, ami minden várakozásomat felül múlta. Délelőtt egy A nagy Gatsby könyves eseményen voltam. Ott készült a közös kép Wunderlich Józseffel. Egyébként az, hogy könyvvel kapcsolatos rendezvényen voltam azért is fontos, mert az elmúlt években összesen nem olvastam annyit, mint idén.
Délután a családdal ünnepeltünk, ami után egy teljesen véletlen találka feltette az i-re a pontot.
Másnap egy spontán ötlettől vezérelve újra megnéztem színházban a Gatsby-t. Sajnos idén kevesebbet voltam színházban, de mindegyik alkalom fantasztikus volt. Ezúttal új ismerősökre tettem szert. Több olyan dolgot tettem idén, ami komfort zónámon kívülinek számított.

Kicsivel később Peggy 1. szülinapját ünnepeltük. Nem tudok elég hálás lenni érte, a legcsodálatosabb dolog a világon, hogy Ő van nekem! Az sem meglepő, hogy ennyi képen rajta van a tizenhatból. Nagyon szeretem!

Megcsináltuk Peggy-vel a (Wo)Men in Black képeket. Szerintem nagyon jól sikerültek a fotók. Mókás volt! Filmünk jövőre a mozikban… ;)

Majd megkezdődött a karantén időszak, amit nekem tetézett egy bárányhimlő. Igen, ez anno kimaradt. De annyiból jó volt ez így, hogy tutira itthon maradtam és nem volt időm a koronán pánikolni. Márciusban nagyon kezdtem parázni, de a himlő megoldotta a szitut. Három hétig ki sem mozdultam, Peggy-t sem én vittem le. Aztán elmentünk egy titkos kis ligetre, ahol Peggy nagyot szaladgált, én meg végre friss levegőt szívhattam.

Ezt követően sokat sétáltunk délutánonként Peggy-vel. Élveztük, hogy még nincs olyan meleg és nincsenek sokan az utcán.
Egyébként kétszer késő este begyalogoltunk a belvárosba apával. Teljesen ki volt halva minden utca. Hangulatos volt.

Aztán végre megkaptam a diplomámat. Nem pont így terveztem az átvételét, de letojom a lényeg, hogy megvan. Közgazdász lettem! Éljen! És aznap ettem életem legfinomabb fánkját is!

Voltunk pipacsmezőn, ami virágzáskor elképesztő látvány. Meseszép! Az elmúlt években voltam már hóvirág, nárcisz, levendula borította mezőn, de pipacsosat most láttam először. Lenyűgöző a természet!

Aztán anyával volt egy szuper csajos napunk. Az a barlangos kép utal rá. Maga a helyszín választás az elveimmel szembe ment, de tényleg el kell ismernem pompásan éreztük magunkat. Nagyon jó emlék marad.

A Hungaroringen idén nem jártam és a Forma 1-es pilótákkal való találkozás is kimaradt. Ezeket nehezen viseltem, de azért jártunk idén “véletlenül” arra, hogy “beköszönjek” a pályának és akkor már csináljunk egy képet. Akár milyen hihetetlen, jót tett a lelkemnek!

Aztán voltam életemben először tüntetni. Soha nem csináltam még ilyet, de mindenképp pozitív emlék marad. Büszkeséggel tölt el, hogy a részese voltam. Úgy gondolom ez egy nagyon fontos ügy, ami mellett nem szabad elmenni. Erről már írtam hosszabban korábban. #freeSzFE

Nemrég megnyertem a családi Forma 1-es totó bajnokságot, amire nagyon büszke vagyok. Sok év után újra én lettem a bajnok. Egyébként idén izgalmas volt a Forma 1 is. Ugyan sokszor idegesített fel, de sok váratlan dolog történt meglepő dobogókkal.

Persze sok olyan emlék van még, ami sajnos nem fért fel erre a kis montázsra. Barátnős kávézgatások, edzések és még sorolhatnám.

Végül, idén tavasszal indítottam el a Starlight-ot. Régóta fogalmazódott bennem a dolog. Hiszen 2011-től kezdve blogoltam, de csak a Forma 1-ről. Viszont szerettem volna egy újat, ahol bármiről írhatok kötöttségek nélkül. Így született meg a Starlight. Itt is van bőven autósportos tartalom – itt emelném ki milyen büszke vagyok a Correa-s interjúmra -, de szerintem elég jól próbálok minél több témát boncolgatni.
Szeretném Nektek megköszönni, hogy olvassátok! Köszönöm a like-okat a Facebook-on is! Jövőre még több izgalmas tartalommal várlak Titeket.

Kívánok mindenkinek tényleg boldog új évet!

Sára

Ha további tartalmakra vagy kíváncsi, kövesd az oldalt Facebook-on is! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://starlight-sara.blog.hu/api/trackback/id/tr3216358754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása