És a díjat kapja...
2020. december 13. írta: Sára_Juhász

És a díjat kapja...

Dobpergés… ÉN!

Egyébként általános iskolában sok versenyen indultam. Főként matek versenyeken, de volt rajz, helyesírás és még töri is (bár utóbbi csapatban). Egyiken sem nyertem, soha. Voltak jobb eredményeim, de igazán kiemelkedő nem. De akkor ez nem zavart (most se). A tanáraim mondták, hogy menjek, én meg elmentem. Nem akartam nyerni, inkább izgi volt. A matek az egyik kedvenc tantárgyam, az egyetemen is szerettem a gazdasági matek órákat. Arra emlékszem, hogy egyedül a rajz versenynél volt, hogy elsírtam magamat, mert nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna. Aztán persze nem tudom mit kerestem én egy helyesírás versenyen, amikor általánosban a kitűnőm, ha nem éppen a tesin csúszott el, akkor tuti a nyelvtan volt a ludas. Mondjuk kicsit ironikus, hogy most meg pont azt használom.

Díjam, kupám se volt soha. Pedig azt mindig szerettem volna. Pár éve a szülinapomra kaptam egyet, az egyik csoki márka így állította össze kis csomagját, a serlegben voltak az egyenként csomagolt csokikák. Az egy nagyon csini kis kupa, egyáltalán nem gagyi!
Aztán kaptam az egyik barátomtól. Sokat jártam a versenyeire és az egyiket nekem adta. Féltve őrzöm.

starlight-award_1.jpgForrás: kwoh.com

Na de most miért kaptam?

Évek óta a család és a család egyik barátja megtippeli előre a Forma 1-es szezont. 2009 óta veszek ebben én is részt. Abban az évben a kezdők szerencséjével vagy, ahogy mondani szokták “szűz kézzel” megnyertem az idényt. Nagyon büszke voltam magamra 13 évesen. Kaptam egy oklevelet is.

Aztán Vettel a következő négy évben sorra zsebelte a világbajnoki címeket. Én meg sorra veszítettem el a családi bajnokságokat. No, nem azért mert Vettelnek nem adtam elég pontot. Egyszerűen csak a többiek jobban tippelték a többi pilóta eredményét. Úgy voltam vele, amíg Vettel győz, addig lehetek akár utolsó is.

Majd Vettel esélyei romlottak a vb cím megszerzésére a Hamilton éra beálltával, így mondtam is, hogy szeretnék itthon újra én nyerni. Ez nem sikerült, mivel én annyira bíztam mindig Vettelben és az adott csapatban. Év elején, mikor kitöltjük, akkor még csak a sötétben tapogatózunk… és így mindig szimpátia alapon pontoztam. Persze Hamilton is kapott sok győzelmet, pontot, de nem annyit, mint Vettel és később Leclerc. Minden évben bizalmat szavaztam a Ferrarinak. Fölöslegesen!

De idén más volt az egész helyzet. Szezon előtt mindenki megírta a kis totóját. Majd a koronának köszönhetően az egész kuka lett. Mikor már megvolt az új naptár egy része megtippeltük azt a 7-8 versenyt. Ott még hallgattam a szívemre. De nem álltam rosszul így sem.
Később a többi futamot is meghirdették, a maradékot is megtippeltük. Itt már muszáj volt a józan paraszti észre hallgatnom. Gondoltam, hogy Hamiltonnak végig írom az első helyet, Bottasnak a másodikat és Verstappennek a harmadikat. De az elég unfair lett volna, meg azért mást is írtam egyszer-egyszer, hátha.

Mindannyian ugyanabból az előnyből indultunk az idény felénél, mégis én valahogy nagyon beletaláltam. Nem csak megnyertem, hanem hihetetlen előnnyel zsebeltem be a győzelmet.
Én vagyok a Miss Legjobb tippérzék 2020. Végre, visszatértem ennyi év után! Persze poénkodok, de tényleg nagyon örülök neki. Hihi!

Igazi photoshop mester vagyok :D

Azért remélem jövőre Vettel (vagy Leclerc) átveszi tőlem a bajnoki címet. Bár lassan tényleg kezdek félni, hogy akinek szurkolok az pórul jár. De akkor Hamilton drukker kéne legyek ezen elv alapján… na mindegy!

Egyébként sajnálom, hogy szétválik az álomcsapatom, Vettel és Leclerc. Emlékszem, hogy örültem, mikor megtudtam, hogy Charles Alfás éve után a Ferrarihoz szerződik Sebastian mellé. Azt hittem ketten majd mindenkit elpi#%&@, akarom mondani elvernek és ők lesznek a legjobbak. De az autó egy fostalicska, a vezetés nulla, így nem azt kaptam, amit vártam, de ők sem. Ebből kifolyólag viszont nagyon örülök, hogy Vettel jövőre az Aston Martinnal fogja folytatni. Végre megszabadul ettől a csapattól. Már nem merem elbízni magam, de szívből remélem, jövőre helyre áll a világ rendje! És nagyon szeretném, hogy Leclerc-nek jobb autója legyen, ne pazarolja a csapat a tehetségét!

Visszatérve a díjamra, előre is köszönöm a gratulációkat! Teljesen meghatódtam, hogy én vehettem át a díjat. Beszéddel most nem fárasztanálak titeket, de nagyon hálás vagyok, nélkületek nem sikerült volna!

Sára

Ha további tartalmakra vagytok kíváncsiak, kövessétek az oldalt Facebook-on is! Köszönöm!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://starlight-sara.blog.hu/api/trackback/id/tr816335608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása